Direktlänk till inlägg 16 juli 2007

Färdig med hage!

Av Martina - 16 juli 2007 21:12

Idag så vart vi färdiga med Flickornas sommar hage, det va mest akut att byta deras för dom hade inge mat alls kvar i hagen. Men det kommer snart oxå :D 

Idag red jag Tompa & kollade om han har lärt sig nåt nu av tömkörningen på ryggen, Toma va lite pigg, men sen lyckades han allt koncentrera sig, han har faktiskt lärt sig nåt på 2 ggr!  wow :)   snart ska jag ta en Lektion oxå, men jag ville vänta med det eftersom man har bytt stall osv.  Men snart kommer det :D


Idag fick flickorna bli lasttränade . Det va kul & se, båda gick in såå fint.

Släpte även ut dom i den nya hagen  *jippie*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 2 december 2007 21:39

  Idag så har vi julpyntat i stallet :)  vart så fint! Däremot tyckte inte tompa om lukten av glögg ;)  haha han är så rolig! Cinchona hade rullat sig :o shit det bara rök om henne när jag borstade av henne.  Tompa ser så nöjd ut nu när han fått en k...

Av Martina - 15 juli 2007 21:01

Idag har Jag vart duktig & förstorat våran sommarhage , så snart kommer Tompa få en större hage som är enorm  :) Det är skönt, måste bara köpa lite mer stolp & tråd så fixar det sig ;)    Idag så red jag tompa på våran ny klippta äng   *såå mysigt* ...

Av Martina - 14 juli 2007 21:11

Idag så Åker jag bort, ska hem till min kompis i Gnesta så vila för alla hästarna :)  ...

Av Martina - 13 juli 2007 21:09

Jag tömkörde tompa idag igen bara för att se om han var lika duktig & om han hade lärt sig nåt. Han va till och med duktigare idag. det verkar ta sig tillslut endå. Jag är såå lycklig & trivs med han!   Idag fick flickorna vila lite det tackade dom f...

Av Martina - 12 juli 2007 21:06

Idag fick Tompa prova på att bli Tömkörd :)  Han tyckte det va läskigt ibörjan men gick jätte bra & gick på tyglarna oftast hela tiden. Men det va kul & se han från backen.    Snaaart ska vi slå höet oxå *överlycklig* men inte så kul att kasta upp a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards